Nurseda2612 Selam kızlar katipliğe başvuru yapıp hazırlanan var mı ? Klavye çalışmalarınız nasıl gidiyor ? Lisans,önlisans,ortaöğretim hangisinden gireceksiniz ? Puanlarınız kaç acaba biraz birbirimize destek motive olalım ☺️
meeerve mervebyge fark etmiyor lise, önlisans, lisans. Klavye olarak da f klavye 10 parmak düzenine daha uygun
kuzeydmrc beyazzkuguu ben mülakata girdim çok da iyi geçti. 3 hafta oldu açıklanmadı. Ne kadar sürer acaba açıklanması?
mervebyge meeerve klavye ne zaman çalışmak Lazım be smdı KPSS hazırlanıyorum 2026 ya onun sıvanları ne zamanlar oluyor sınavdan yüksek alınca oma çalışmaya başlasam olur mu
meeerve mervebyge tam süreleri takip etmiyorum fakat KPSS süreci bittikten sonra da çalışabilirsiniz. Şu an bir alım süreci var zaten
kuzeydmrc mervebyge ben klavyeye son 1-2 hazırlandım. Kpssye hazırlanmanız daha uygun duruyor. 90la baslayıp 1-2 ayda 140lara cıktım.
papatya05 kuzeydmrc benim ki 2-3 ay sürmüştü :) ne kadar zaman oldu senin girdin mi mülakata sonuç mu bekliyorsun