Handeeeeee bizde 8 aylığız ben kendi yaptığımız tereyağı ve tarhana ile yapıyorum
1 çay kaşığı tereyağını eritiyorum 1.5 tatlı kaşığı tarhanayı az yağda gezdirip 1.5 çay bardağı soguk su döküyorum kaynayana kasar karıştırıp soğuyunca yediriyorum haftada 4,5 kere yapıyorum seviyor