delihatun01 biz iki kez geçirdik. Genital bölge, el ve ayaklarda sadece döküntüler oldu. Zaten başka yerde olmuyor el ayak hastalığında. Spesifik bi tedavisi yok zaten. Ateşi çıkıyorsa 4-6 saatte bir ateş düşürücü vermiştim. Zaten doktora da gitsen bi şey yapmıyor. Tabi mümkün mertebe sıvı alımınızı artırsanız iyi olur