naz2911 merhaba benimde bebeğim 6 aylıkken sebepsiz yere nöbet geçirdi gece beslenmesini yaptım gece 1 2 arası hıhh hıhh diye ses geldi ona uyandım uyku sersemi anlamadım bisey kucağıma aldım yıkıldı bayıldı hamur gibi yığıldı öldü sandık eşimle direk acile gittik giderken kendine gelmişti ama boş boş bakıyordu etrafa. Acilde serum takıldı yatış verildi o sıra yine omzumda yıkıldı bayıldı. Sabah odaya geçtik tüm kan tahlilleri yapıldı, gecesinde hastanede yine aynı saatte uyuyordu birden uyandı gözlerini bir yere odakladi vücudu taş gibi oldu ben hemen hemşire diye bağırdım geldi o sıra videoya da çektim hemşireler de gördü doktor direk videoyu izleyince epilepsi dedi. Egg çekildi, kalbinde beyninde gözünde hasar bıraktı mı ona baktılar mr çekildi hepsi temizdi. Genetik test yapıldı oda temizdi sonra bi daha hic nöbeti olmadı ama ilaç kullanmaya devam ettik geçen sene ekimde ilacin dozunu azalttık ocak ayında tamamen bıraktık her 6 ayda bir egg çekilecek rutin kontrol olarak. Bide epilepsinin 80 çeşiti varmış biz önce luminaletten verdiler bebeğime alerji yaptı 1,5 sene kadar keppra kullandık. Sonra biseye alerjisi vardı kaşınıyordu deri testi yapıldı bisey çıkmadı kullandığım bebek ürünlerinin hepsini değiştirdim hala kaşıntı devam ediyordu Nörolojiye söyleyince bide ilacı değişelim belki ondanda diye tegratol kullandık meğer bezin içindeki maddeye alerjisi varmış