Birprensannesii__ Bebeğinizin İlk yaş dogum gününü eşinizle birlikte mi yoksa anne baba kardeşler, yegenler eşinizin ailesiyle hep birlikte mi kutlamayı tercih ederdiniz ,ettiniz ??
Niyesordunbucevabi Birprensannesii__ kalabalık daha güzel olur bence. Ailemizden uzakta yaşıyoruz aynı şehirde olsak annemi babamı kardeşlerimi eşimin ailesini çağırırdım tabiki.
perla_ Birprensannesii__ o günü iple çekiyorum daha önce hiç kutlamadım doğum günümü bir an önce kutlamak istiyorum ya
Birprensannesii__ Niyesordunbucevabi Bende öyle düşünüyorum. 😍İlk yaş dogum gününü kalabalık,diğer dogum günlerini eşimle tek kutlama