1 yaş oğlum sağolsun mahvetti bizi son iki haftadır.
Bir alışkanlık oldu çocukta sürekli elimizden tutup yürümek istiyor her gittiği yere bizi de götürüyor. İki dakika bile oturmadığı için bazen saatlerce ayakta bir o odaya bi bu odaya yapışık ikiz gibi geziyoruz.
Bir de iyice abarttı uyurken de elimden tutmak istiyor. Sürekli el eleyiz. Bitecek mi bu yoksa ağlasa da tutmamak mı lazım?
Kendin git ben gelmeyeceğim diyorum ağlıyor ve hiç bir şekilde ikna olmuyor. Üç metre öteye bile elimden tutup gidiyor.
Yaşayan var mı bu durumu? Nasıl çözeceğiz lütfen yardım.