Kızlar ilkdefa başıma geldi adetim 4 gun gecıktı hamıleyim sandım acilden kan verdim negatif çıktı başına gelen varmı neden olabılır he bırde ayrıca ne koku ne tad yok şaşkınım bulantı kusma doktor salgın var başlangıcı dedı ilaç yazdı ama adetimi böyle bır hastalık erkılermi başına gelen varmı