BeyzanurrK tabi her ay düzenli kontrollere götürüyorum ilk kilo alımını az bulduğunda mama önerdi doktor anne sütüne ek olarak ama bebeğim almadı mamayı başka marka denedim onu da almadı idrar yolu enfeksiyonu olabilir diye tahlil istedi verdik temiz çıktı oda en sonki kontrolde de persentil tablosuma göre ortalamanın biraz altında dedi tadımlara 5.5aylıkken başlayalım dedi bir ay sonra kontrole çağırdı tekrar. Doğduğundan beri emmesi sıkıntılı zaten kolikti bide 6.ayı bekliyorum artık ek gıdaya da geçicek olunca alır heralde diye düşünüyorum 🤷