8 aylık bazen sn tıtreme ürperme yaşıyor ıcımız urperdı denıyor ya ondan bılınc acık 2-3 sn fazla olmuyor olumsuzluk yok, aşı sonrası ateş ve hastalık atesı yaşadı ama hıc bı olumsuzluk olmadı yüksek ateş olmasına rağmen yanı havale gecmısımız falan yok. doktorumuz havale açısından dıkkat gerekır ama sorun olduğunu düşünmüyorum sık sık görüyoruz yazmış. bu kafama takıldı anormal bı durummudr. Doktorumuzu aradığımda heyecanlanma vs durumudur sorun yok dedı yazdığı benı endıselendırdı acıkcası gorun lütfen bazen haftalarca olmuyor bazen günde 1-2 keee oluyor urperme. İnternetten nöbet vs seklıne baktım asla alakalı degıl çok şükür sanıyelık urperme kedıler urperır ya oyle