defnekusum_ 6 günlük bebeğim var ara ara hızlı nefes alıp veriyor dün doktordan geldik karnını dinlemişti stetoskop ile bir sorun olsaydı söylerdi değil mi? Kafama takıldı neden böyle nefes alıyor
tonymontana defnekusum_ yenidogan annelerinin ne yapacagini bilmemezlik ben ilk dogum yaptigim gun hastanede bu cocugun hiriltisi var yenidogan hemsiresini cagirin diye bagirmistim ama benimki 2 saat yogun bakimda kalmisti dogunca normal bebekler oyle nefes aliyor bir sorun olsa doktor farkederdi
1kub1ra defnekusum_ benim oğlumda öyleydi kaka yemişti doktor bundan olacağını söyledi sonra başka bir doktorun şans eseri bakmasıyla kalbinde üfürüm olduğunu öğrendik kardiyolojiye gitmiştik sonrasında büyüdükçe kapandığını söyledi tekrar gitmedik ama yine bir gidip göstermem gerekiyor
Aklimideliricem Bebekler hızlı nefes alıp verir bize göre ama seni endişelendirecek türdense hiç beklemeden acile gitmeni öneririm
defnekusum_ tonymontana Aynı olay benimde oldu ilk gün yenidoğanda 2 saat kaldı hırıltı+ burun tıkanıklığı vardı ciğerleri temiz dediler ama yine de korktum ara ara öyle nefes alınca
tonymontana defnekusum_ benimki erken dogdu solunumu yetersiz gelmis neyse ki 1 hafta once ciger gelistirici olmustuk ama sorun olmuyormus oyle nefes almasi bende sormustum😅