Mama yiyen cocuga genelde erken gecebilirsiniz diyor doktorlar herhalde anne sutu alan cocukla mama alan cocgun gelisimi biraz farklidir diye dusunuyorum sonucta mama anne sutune gore daha agir bagirsak mide ona gore gelisiyor 4. Ayda ek gidaya gecebilirsin dedi doktor ama icime sinmedi 1 ay daha bekledim ben bugun yogurtla basladim severek yedi tabi 3 gun kuralini unutmadan sizde verin ilk gun cay kasigi kadar 2.gun tatli kasigi sonra yemek kasigi alerji yoksa yarim cay bardagi kadar ogun olarak ekleyip bir ogun mama azaltin sonra baska birsey deneyip ondada sikinti yoksa bir ogun yogurt bir ogun sebze yapip azalabilir ancak bir yasina kadar ana ogun yine mama oluyor