selmagokk benim de öyle asla ter kokmayan ben şimdi nasıl kokuyorum Allah kahretmesin😂 kokuya karşı en etkili artık ne varsa deodorant olarak onları kullanıyorum öyle idare ediyorum.. oğlum da doğumum yaza denk geldi aşırı ter ve pis bir koku vardı iğrençti resmen kızım da kışın doğdu terliyorum evet ama öyle pis bir koku yok çok şükür 😂