Bebegim guzelce yiyordu aslinda ama hastalandi bi seyler oldu derken simdi duzeltemedim bi. Ne versem once agzini acmiyor. Onune koyuyorum kendi yesin diye isirip tukuruyor.ben yedireyim diyorum diliyle kasigi catali ittiriyor. Dişten de muzdaripiz ama sadece corbalarini guzel iciyor. Sabah omlet yapiyorum ogur tukur. Aksam makarna kofte taze fasulye bi seyler yaparim diliyle ittirip duruyor. Yasina kadar boyle mi olcak acaba miktar olarak ne kadar yemesi lazim bir de acab ortalama