Kızım geçen gün ateşlendi postta açmıştım şimdi dün geceden beri kuru bir öksürük var uykudan uyandırıyor oksururken doktora yazdm 3 gün bekleyelim hırıltı,ateş vs yok ise şuan dedi sadece kuru öksürük var hafiflesin,rahatlasin diye öksürüğü
Ağrı kesici veriyorum
Ilık duş aldırıyorum
Burnunu açıyorum
Peki siz bebekleriniz oksurunce neler veriyorsunuz nasıl yol izliyorsunuz?