arzuapo Bebeğim 4 buçuk aylık kalp doktoruna goturemedik ilk götürdüm bugün ultrason ile göğsüne baktılar birşey yok normal dediler delik falan olsa belli olur muydu acaba bilgili anneler yazabilir mi
Papatkokusu123 arzuapo Tabikide belli olurdu anne karnının da detaylı yapılınca bile belli oluyor benim kızımın da var anne karnında belli oldu
cigdem12345 Papatkokusu123 kaç aylık şu an acaba kapandı mı delik bizde de varmista yeni öğrendim bir aylık daha
yigitinaannesii Anne yüreği işte doktordan duysa bile ikna olamıyor🙏🏻 doktor dediyse bir bildiği vardır sizin neden bu yönde extra bi düşünceniz var peki, daha öncesinde böyle bişey çıktı mı?
arzuapo yigitinaannesii işte anne yüreği ya ama doktor delik falan yok rahat olun dedi göğsünde bir makine gezdirdi birşey görünmüyor dedi
Mel1607 2 yaşında ve doğduğunda vardı , hala varmış bebişlerin 10 tanesinin 8 nde olan bi durummuş , takip altında kalın , ciddi bir sağlık olduğu zaman söylüyorlar