laydakoc
Benimki bir kere duşakabine yaptı oynarken , korktu beni çağırdı temizledik.2 ay falan geçti kaka var dedi , aradım yoktu😂
Çıkarıp hemen lazımlığa oturttum , yaptı bidaha da bez takmadım.
Alışırsa hep oraya yapar diye düşünüyorum ama bir başlangıçta olabilir bir dahakine orda gelirse lazımlığı içeri koymayı teklif et bakalım