koka Kızlar 18 gündür doğum yaptım, sütüm çok yok gibi ,aslında vardı da ben mama verdim az emzirdim diye azaldı sanki ,hiç elbiseme aktığını görmedim ,artık mama vermiycem çocuğa ,sütüm az mı acaba nasıl anlıycam benn
ceylinimmm3103 sağım yap düzenli olarak azsa bile çoğalır düzenli sagimla.bir de bol su tüket yeşillik çok ye salata vb. Süt yapan şeyler ye bulgur olabilir. Az diye düşünüp stres yapman da etkiler zaten azcik süt bile gelse bebeğine şimdilik yeter 😊 sen ümidini kesme herşey yoluna girer . Emziren anne çayları da içebilirsin. Hoşaf falan da