Kızlar nerdeyse 4 buçuk aylık oldu sayılır . Ve 2. Ayından sonra tabiri caizse kudurdu hicbisekilde memnun olmuyor hep ağlıyor sürekli ağlıyor doktora gittim Bir sıkıntısi yok . Ama hep ağlıyor Dişten şüphe ettim Etkiside var muhtemelen Elimden geleni yapıyorum hep ağlıyor sürekli ama sakinleştiremiyorum ben bile . Arabayla dolastirip uyutuyorum bazen napayım ağlamasına iyidir . Ama ben anlamadım Tamam bir bebek ağlar Ama Sanki etini koparmış aşina da ağlamaz ki ya 🥹🥹🥲neyse sorum şu sonradan kolik olmuş olabilir mi Acaba başına gelen var mı ? Hersekil deniyorum duş gezidrme açık hava anlayabildigi oyun oyuncak Su ne aklımıza gelirse ama Uykuya da zor geçiyor . İlk iki ay pamuk gibiydi Gaz sorunu bile ara ara olurdu . Basın gelen Benden daha tecrübeli anneler iyi düşüncelere Sertleşmeye ihtiyacım var 🥲🥲 yanlış anlaşılmasın Çocuğumu şikayet etmiyorum Ama aglamasinada çözüm bulmak istiyorum