Oğlum 20 aylık kafayı yiycem yani ne bir yere oturuyor ne dikkatini bişeye veriyor oyuncak oynamıyor denecek kadar az sürekli boş ağlamalar yapma dediğim herşeyi gözümün içine baka baka yine aynı anda yapıyor konuşuyorum olmuyor deli olcam resmen. Yani ya otizmdir gerçekten anlamıyor diyorum ya hiperaktif ama aşırı yoruldum. Günde 100 defa oğlum dur demekten başka kelime kullanmıyorum üstüne banada zarar veriyor. Yani normal mı değil mi anlamış değilim çok doldum. 😞