guldenurcinar ShutUp benim ki kiwi marka değildi ama aynı modeldendi kızım 3 yaşına kadar kullandı şimdide masa sandalye olarak kullanıyor. Biz Çok severek kullandık.
defnesmam42 ShutUp marka bilemem ama.bu modeli önermem 1 yaşını bile göremezsin hemencecik çocuk tepesine çıkıyor bunu en fazla 6 ay sonrası için mama sandalyesi olarak zor kullanımı
defnesmam42 ShutUp Benim.mama sandalye buna benziyor biraz daha yüksek benimki belki resimde böyledir buda . Marka olarak bilgim yok bebek eşyaları satan bir yerden aldı eşim gayet rahat konforlu 3 yasa kadar gideri var sonrasını bilmiyorum bende 😅