AtesPerisi Kızlar sabah aşı oldu kızım sabah emzirdiğini bidaha emmedi memeyi çıkarıyor ağzından saat 3 ten beri uyuyor uyanmıyor uyandırmaya çalıştım hep uyuyo ateş falan yok ama emmiyor bide uyuyor lütfen bişey söyleyin bişey olurmu kızıma uyuması normalmi
istanbul12 AtesPerisi ne güzel uyuyor işte Bugün benim oğlumda oldu o kadar mızmız ki diken üstündeyim sabahtandır :( Uyku süresi bile 15-20 dk yı geçmiyor Her bebekte farklı reaksiyon gösteriyor Ateşine bakın sık sık başka bir sorun olmaz Allah’ın izniyle Geçmiş olsun sizin bebeğinize de 🙏❤️
syldz61 Evet normal. Aşılar bazı bebeklwrde uykuya meyillilik ve iştahsızlik yapabiliyor benim oğlumda da oldu
edafra00 Merhaba, Verem aşısının bir saati var mı ? Mahallenizdeki bütün 2 aylık bebekler aynı saatte mi gitmiştiniz nasıl oldu belli bir süreye mi sabit
gncglc Öncesinde calpol vermiş miydiniz? O da uyku yapıyor. Ben ağrısı olduğunda vermiştim çok uzun uyumuştu