Bebeğim ilk ay güzel kilo almılştı ama bu ay 500 gram almış sadece. Anne sütü alıyor ama bu ay doğru düzgün emmedi mememi tam boşlatmadı hep kısa emdi ve arayı uzun tuttu emzirmek istediğimde istemedi uyku sonrası iyi emdi sadece. Mamaya başlasam mı diye düşündüm ama bu sefer sütüm azalırsa diye korkuyorum. Dr bu hafta kilo alımına bakalım dedi gece daha sık emzirmeyi düşünüyorum ama ne yapabilirim acaba kilo aldırmak için