Bebeğim 3 aylık anne sütü ile beslenmiyor sadece mama ile devam ediyoruz hipp combiotic kullanıyoruz ancak her öğün sonrası 10a yakın kusmalarımız oluyor ne yaptıysak kusmasının önüne geçemedik doktorumuz kilo alımı normal diyor patolojik bir rahatsızlık olsa almazmış kilo o yüzden bide Ar mama kullanın dedi bugğn aptalmil ar aldık ancak bebeğim çok acıkmıştı biberonun ucundan katı bir mama olduğu için istediği akışta gelmediği için kıyameti kopardı nasıl kullanıyorsunuz ? Faydasını gördünüz mü?