gu1cin her çocugun gelişimi farklıdır ama 3 yaşına kadar bırakılması bekleniyormuş, sizin daha zamanınız var ama sabrınız varsa devam edin elbet ögrenecek.
Bende ilk denememde başarısız olmuştum ama 2. Denememden önce sürekli anlattım ve denedigimizin 2. Günü komple bıraktı. Bol bol konuşmak işe yarar gibi. Dinlemiyorlar gibi geliyor ama dinliyorlar