bebeğim 2 aylık, kucağımda uyuması hoşuma gidiyordu ama artık kucağıma alınca sakinleşmeye başladı beşiğe koyunca kendini kasarak ağlıyor. kaynanam kucağa alıştırma ilerde zorlanırsın dedi. araştırdım zor oluyormuş gerçekten. bir de beşikte sallamayı doğduğundan beri yapıyoruz. görümcem bebeklerini hiç sallamaya alıştırmamış direkt koymuş yataklarına yatmış bebekleri. sallamaya alışmasını da istemiyorum. şuan bunları değiştirebilirim değil mi? siz neler yaptınız bebeğinizi uyuturken? nelere dikkat edeyim tavsiyeniz var mı?