ilosasell Stanley kendim kullanıyorum çok memnunum gidip ikincisini aldım. Oğluma da Thermos markasınin pipetlisi termosunu almıştım çok güzeldi. Onu bı yerde düşürüp kaybettik. Tekrar alamadım çünkü yolculuğa çıkacaktık gelmesi yetişmez diye gidip bir yerden Stanleyin küçük boydakilerinden aldım oğlum için. Pipetli değil, bu yonden belki çok pratik olmayabilir sizin için ama gene de iş görüyor açıkçası. Zaten kalitesine ve görseline diyecek yok 😊