smyosm Sabah 10 11 sularında gebelik testi yaptım baktım negatif çöpe attım öglen de 3 gibi tekrar çöpü açtım çubugu görünce bakayım dedim şuan belli belirsiz çok silik ince bi çizgi var kafam allak bullak yardımcı olurmusunuz