Hanımlar merhaba benim oğlumun konuşması yaşıtlarına göre geride.Yani kendini ifade eder ama net ve akıcı konuşamıyor uzun uzun cümleler kuramıyor.İnce motor kasları da geride makasla kesme gibi şeyler yapamıyor.Bu yıl okula göndermek istiyorum ama çok korkuyorum yapabilir mi bilmiyorum ama çocukların iciine karışmadığı müddetçe de çok bir şey kazandıramiyoruz.Tuvalet konusunda da çok çok nadir arada altına yaoar ama çok nadir yani.Tuvalete kendi gider gelir şortunu felan çeker çok düzgün olmasa da ama poposunu temizliyemiyor.Cocugu bu durumda olan anneler varmı aramızda ya da çevresinde bu şekilde olanlar.Bunun dışında oğlum renkleri bilmiyor yani sarıya kırmızı kırmızıya yeşil karmakarışık söylüyor bunlar bu yaş için normalmi düzelsin ogrensiin diue gitsin istiyorum.Ama bu sekkilde geriykende gidebilir mi uyum sağlayabilir mi bilmiyorum.