20 günlük bebegimdede kanlı kaka vardi anne sütü alıyordu amip.bakterisi ckmsti bagirsaginda antibiyotik kullanmıştık 10 gün falan geçmişti nasil bulaştığına gelirsek ya banyo suyundan ( kaynatip sogutma yapmamistik maalesef) yada bi başkasından tükürük yoluyla olabiliyormuş