Ervammmmm Kızlar yedi aylık bebeğim bazen ismini dönüp bakmaması normal mi bazen bakıyor bazen bakmıyor Dördüncü aydan beri doğru düzgün durmuyordu hiç sürekli ııı ııı yapıyordu iki gündür Daha sakin ve oyuncaklarıyla zaman geçiriyor o da bana değişik geldi
didoece Ervammmmm çok normal bu her yaşta olabilir çünkü çocuk birleyen odaklanınca bazen duymuyor bazen hemen bakıyor yani bunlardan bi anlam çıkarmamak lazım. Bebek bu hergün farklı olabilir stres yapmamak gerek çocuğu olumsuz etkiler böyle şeyler
12betul Ervammmmm 7,5 aylık olmak üzere Her seslendiğimiz de bakmıyor . İşine gelirse bakıyor . Bazen sakin sakin oyuncaklarla oynuyor bazen sağa dola emekliyor . Çok normal bunlar
Ervammmmm didoece yaa haklısın aslında ama ne bileyim öyle sakin oyuncaklarıyla oynarken durması falan aslında ablasıyla bizimlede gülüyor oynuyor ama işte annelik değişik geliyor garipsiyorum hemen