mesci 2,5 aylıktı. Ölüdeniz’e soktum. Göcek’te bir koyda yüzdürdüm. Temiz olduktan sonra kısa süreli kafasında şapka olduğu sürece denize girebilir. Yanımızda 50 faktör bebek güneş kremi + doktorumuzun önerdiği döküntü olabilir diye fenistil krem vermişti + ateşi olabilir diye calpol aldık. Dudaklarda morarma, ellerde kırışma olunca çıkarın demişti doktor. Çıplak soktuk. Hiç bir sorun yaşamadık çokta sevdi suyu. Çok soğuk olmadığı sürece 1-2 dakika ayaklarından yavaşça suya girdirdik. Çıkar çıkmaz yanımızda temiz su bulundurduk hemen yıkayıp üstünü giydirdim.