Zeynepmesut Arkadaşlar oğluma pişik olduğu içün hamazinc krem aldım kullanan var mı. Normalde sudo krem kullanıyorum
deletedmom173 Zeynepmesut ben kullandım canım faydasını gördüm yanında tolstoy kremle birlikte sürüyordum çok şükür geçti bir daha da pişik yaşamadım