Merhaba kızım 9 aylık kilosu düşük anne sütü alıyor artık doktor yemeklerinden verebilirsin dedi yemek ağırlıklı ver gündüz yemek gece emzir çoğunlukla dedi tahlilleri iyi yani bir eksikliği yok zaten 2460 doğmuştu ve yarıcı hareketli ve şimdiye emekleme yürüme çabası var sizce kilo alması için neler yapabilirim toparlaması için