Selam arkadaşlar ev içinde her yeri dip köşe temizlemem ama her dışarıdan eve geldiğimde üstümle hiç bir yere oturmadan eşimde dahil üstümüzü hemen değiştirir elimizi yüzümüzü yıkarız 10 aylık bebeğim var ona da hemen banyo yaptırırız siz nasıl yapıyorsunuz ileri de belki ⅔ defa dışarı çıkacağız parka gideceğiz ve ya dışarıdan gelir gelmez banyo yapmak istemeyecek ve direk oyuncaklarına koşacak dışarıdan eve hiç pislik getirmeyi sevmiyorum bu arada evli değilken böyle değildim evlenince çok değiştim çocuk olunca daha da değiştim 😆