Kızım 25 aylık ve bugün 8. Günümüz. Şöyle ki çişi kakası gelince söylemiyor fakat ben tuvalete götürüp oturtunca çişini varsa mutlaka yapıyor. Kakadan korkuyor 3. Gün tuvalette artık 20 dk vakit geçirerek yaptırmıştır. Aklını dağıtarak kitap okuyarak yaptırıyoruz ve ilk kez bugün kakam geldi dedi ve tuvalete gittik yaptı. Çişini bugüne kadar 3 4 kez anca söylemiştir. 2 gece kuru kalksa 3. Gece bir kez kaçırıyor. Gün içinde sürekli sorup götürdüğüm için kaçırma çok nadir oluyor 1 veya 2 tabi biri bizde olunca kaçırmalar daha sık olur. Şuan hamileyim ekimde doğumun var kardeşi doğmadan alışsın tamamen istiyorum sizce ışık var mı hamileyken bu süreç çok daha zor oluyor