Kayraaaa insanlar 1 yaşından sonra emziği bıraktırmaya çalışır dişleri zarar görmesin diye siz alıştırmya çalışıyorsunuz çok şaşırdım açıkcası ilk 6 ay evet çok iyi kurtarıcı ama sonrası 2 yaşında ki çocuğun ağzında emzik görünce iyiki oğlum sevmemiş diyorum benim oğlum toplasan 3 ay almamıştır emziği oda benim zorumla hiç istemedi