mervesorgunsaglam Bebeğimi kusturmayacak gaz ve kaka sorunu yaşatmayacak uygun fiyatlı sonu Ar ile biten mama önerileriniz nedir
sarikavun mervesorgunsaglam sonu Ar ile biten Anlamadim bi ozellik mi oluyo oyle olunca bilmedigim icin merak ettim
Badem4242 mervesorgunsaglam hepsi genelde pahalı . 15 ay aptamil ar kullandık o içlerinde en pahalı olanı ama diğerleri benim bebeğimde kusmayı engellemedi . Bebelac tciher diye katılaştırıcı var . Normal mamanın içine 1 ölçek atıyordunuz bekliyorsunuz biraz . Mamanın katı olmasını sağlıyor . İyi gelirse deneyebilirsiniz
Deletedmom2987 mervesorgunsaglam o mamalara bildiğim kadarıyla rapor çıkarılıyor diğer türlüsü pahallı aptamilde de vardı sanırım AR
mervesorgunsaglam sarikavun evet antireflü mamalar oluyomuş doktor dedi evolvia ar aldım da yeni pahalıymış daha uygun fiyatlı varmı diye sormak istedim sonu Ar ile bitecekmiş mamanın
tonymontana mervesorgunsaglam aslinda uygun fiyati sma optipro kullaniyoruz 650-700 bandinda 400 grami evolvia da normal segmentte geldi bana