Yorumlarınız için teşekkürler kızlar. Hepiniz haklısınız. Zaten hemşirelerin böyle bi şeye izin vereceğini de sanmıyorum.
Böyle zamanlarda sakin kalmak da çok önemli tabi ama bazen elinde olmuyor insanın 😔 İlk aşı sonrası kucağımda sakinleşmemişti kararana kadar ağlamıştı, halbuki doğumda yapılan aşının diğer dozu olduğu için gayet rahattım ben. Sonrasında onu öyle görünce panik hali kaldı içimde, tedirginliğim ondan. Ama mümkün olduğunca rahat olmalıyım yine. Bu sefer eşimle gidicez zaten, o panik hallerini benden daha iyi yönetebiliyo bazen 😂