pag Hanımlar bebeğim 3 aylık saçlarımın ciddi bakıma ihtiyacı var ama kimisi tehlikeli diyor kimisi bişey olmaz diyor ne yapacağımı şaşırdım sizler ne yaptınız saçlarınızı boyattınız mı ?
aysebb pag Doktorum bana serbest demişti. Zaten bunun bebek için zararlı olduğuna dair bir bulgu yok. Doğru olmayan bilgiler yani kulaktan dolma
1gebeshanim Prozinc i keşfettim. Boyadıktan sonra öyle kokmuyorda araştırın isterseniz doğal içerikmiş. 320 civarları trendyolda indirime giriyor ordan alıyorum ben. İkinci defa boyayacağım bir kere kullandım iki ay kadar beyazlarımı kapattı