omeri Kızlar bebeğim hemen hemen 5 aylık artık şuan 7 buçuk kilo 3 numara bez kullanıyoruz lastik izi çıkıyor biraz bacaklarında 4 e mi gecmeliyim bilmiyorum
myybabyy Aynı kilodayız ve aynı ayda bende 3 kullanıyorum lastik izi illa oluyor ya önceki aylarda da oluyordu. Çünkü üstünde 9 kiloya kadar yazıyor