jasminebk benim de oğlum yoğun bakıma gitmişti. İlk saatler biraz süt çıkardım sonra yatış verildiğini öğrenince 2 damla zor gelmişti. Stresin etkilediğini gözümle gördüm. Onun şu an tek düşüneceği çocuğumun bana, benim sütüme ihtiyacı var, sütüm gelecek çocuğuma göndereceğim. Bu olmalı. Öyle yapıp geri kalan herşeyi elerse sütü gelir. İlk gün zaten kolostrum makine ile çıkmaz elle sağım yapsın. Diğer günler çiftli elektrikli bir makine ile bol bol sagsin