Kızlar 2 aydır kalp krizi gibi göğüs ağrısı çekiyorum kaç kez acile gittim ekg çekip temiz çıkınca eve yolladılar kardiyolojiye gittik o çok güzel baktı her şeye kalbinde bi sıkıntı yok dedi rengin soluk muhtemelen demir eksikliği var ondan göğsün ağrıyor dedi ve dediği gibi demir b12 ve d vitamini depolarım bildiğiniz boş gibi çıktı değerler çok düşük takviye başlandı 3 haftadır kullanıyorum ara ara ağrılarım oldu hele bugün aşırı ağrıyor geçmiyor ağlıyorum bildiğiniz yani ben nasıl çare bulacağım buna ağrı kesici içiyorum oda fayda etmiyor artık 😔