Kızlar kardeşime gelinlik kiraladık 15 bin tl
Bugün gelinliği götürmeye gittik yırtılmalar varmış tamam olabilir onunda masrafını karşılayalım dedik
Yok olmaz ille gelinliği satın alacaksınız diye tutturdular + 25.000 TL istediler.
Yok tülün komple değişmesi lazımmış baştan dikilmesi gerekiyormuş 19.000 TL masraf çıkardılar.
Ya 19.000 TL verin ya da gelinliği satın alın diyorlar.
Napıcağımızı bilmiyoruz akıl verin lütfen