[silindi] yalnız değilsin bende aynıydım hiç yaramazlıklarım olmadı doğru dürüst 😂sadece 2 yaşımdayken şurup kafama dikmişim hastahanede 3 gün yatmışım hemde abimlerin sünnetinde annem sünnette bulunamamış benim yüzümden 😂 polislerle uğraşmışlar ,kömür felan yedirmişler midemi yıkamışlar ve benden sonra ilaç piyasadan kalkmış çok yan etkisi varmış herkes şikayette bulunmuş 😂