denizalismom 18 aylıkken başladık şuan 3 yaşında, yani bizim için alışması kolay oldu çünkü çocukları çok seviyordu, yemediği şeyleri yemeye başladı konuşma gelişimi güzeldi fakat çok daha güzel ilerledi, sık hasta oluyordu küçük olduğu için daha hızlı kapıyordu. Şuan 3 yaşında arada gitmek istemiyor ama genel olarak severek gidiyor, kreşten memnun olduğumuz içinde değişiklik yapmadık öyle olunca alışkın olduğu kişiler ve ortam oldu