Merhaba arkadaslar sezeryan olali 21 gun oldu ameliyat yerim toparlamisti ev islerimi yapiyordum dun tam ameliyat yerimin sag tarafi acimaya basladi ozellikle sag ayagimin uzerine basinca cok aciyo yaniyo gibi disardan gorunen bi enfeksiyon yok akinti kizariklik yok sizde boyle bisey oldu mu normal bi surec mi acaba