Bebeğim 4 aylık. Sabah uyandığında bakamadım demir ilacı verdim emzirdim uyudu. Uyandığında baktığımda idrarı kahverengi gibiydi bezde. Altını temizledim. Banyo yaptıracaktım bir beş on dakika banyoya gittim suyunu hazırlamaya, geldiğimde temiz bezede kahverengi gibi yapmış. Şimdi uyudu. Demir ilacı kullanımı kahverengi yapar mı. Bir huzurlusu yok şuan normal şükür. Bi kaç gündür üşütmüş hapşuruyo ama onlada alakalı değildir sanki. Bugün takip edeceğim. Korkuyorum ilk bebeğim olduğu için pek bilmiyorumda başına gelen oldumu.