Dün akşam oyun oynarken gözünün içinde böyle bir kırmızı nokta ve kanlanma vardı. Uykusu geldiği ve arada gözünü ovuşturduğu için sebebibi ona yordum. Ama sabah uyandığında geçmemiş kırmızı nokt şeklinde kalmış. Neden olabilir acaba gözüne bir şey falan mı geldi yada gözünü mü çizdi tırnakla daha önce böyle bir göz kızarması görmedim. Benzer durum yaşayan var mı . İl dışındayım ile merkeze dolmuş otobüs ile gidebilirim eve en erken araba 16.30 gibi gelecek mecbur acile gösterebilirim . Ne yapsam bilemedim ciddi bir şey mi hayır bir de bebeklerde hiçbir şey anlamıyoruz bir şey anlatamadıkları için ne yapsam bilemedim

