Hiyelist çok ekran vermişlerdir belki ya da diger seçenek gelişimin parçası
Benim kızım da korkmayı ögrendi 2,5 yaşında anne çok korktum ben diyor sürekli ama öylesine söylüyor kendi osurugundan bile korkuyor “ay korktum ya dikkat etsene” diyor bu sıralar saniyesinde unutuyor öyle uykuya direnme vs yok. Ama karanlıktan ciddi şekilde korkuyor mesela onu fark ediyorum.
Sizin durum da buna benzer mi bilmiyorum, cidden korkunca yüzlerinden belli oluyor zaten