Şimdi biz çoğu temel sebzeyi tattık bebeğim 5 ay 24 günlük biz 5 aya girdkten 1 hafta sonra başladık ek gıdaya ve ne gittiğimiz doktor nede ebe bize bir liste vermedi bazen görüyorum işte bezelye enginar kapya biber tadımı yaptırıyorlar bebeklerine bende yaptırsam mı diye düşünüyorum ama emin olamıyorum e haliyle elimde de bir liste yok maalesef ebeyi de bunun için aramak istemiyorum siz neler yaptınız bu ek gıda sürecinde ben çok kafa yorgunluğu yaşıyorum şunu yese şöyle olur mu diye ilk bebeğim bu arada